Moldoveancă sucită. Cu nuanţe.

Heineken, vreau să lucrăm împreună

Posted by on 28 April 2017 in De zi cu zi | 0 comments

Heineken, vreau să lucrăm împreună

În facultate învățam despre love-brands. Despre branduri top of mind. Despre branduri-umbrelă și insight-uri și despre multe altele pe care nu le mai rețin, pentru că fugit irreparabile tempus, ca să par intelectuală.

Nu am tare multe love-brands (Coca-Cola e unul dintre ele) și nu lucrez cu foarte multe branduri pe termen lung, pentru că nu mă regăsesc în direcția generală de comunicare. Mă interesează colaborări pe termen lung cu brand-uri cu care împărtășesc un sentiment, un principiu, o viziune și care se și țin de direcția comunicată, nu doar călăresc trend-ul. E cool să avem diversitate pentru că e o realitate și așa e normal, nu doar pentru că așa se cere. Hai să educăm publicul cu privire la percepția pe care o are despre X. Hai să vorbim despre despre Y. Oamenii au nevoie de povești, poveștile ne schimbă atitudinea și comportamentul, brandurile lucrează cu oameni care spun o poveste într-un mod cu care audiența să rezoneze.

Chiar săptămânile trecute mă întreabă bărbatul cu ce branduri mi-ar plăcea să mai lucrez pe proiecte video și mi-au venit în cap Nike, IKEA, Dove (pentru că merg pe ideea de frumusețe naturală, încredere în sine, dărâmarea barierelor legate de aspectul fizic al unei femei, mituri despre frumusețe), Volvo (pentru că s-a poziționat excelent, în opinia mea, pe segmentul siguranță), iar de azi, o dată cu spotul de mai jos, Heineken e newcomer pe lista de love brands.

Urmăriți spotul și comentăm după?

Worlds Apart vine după marea gherlă pe care a dat-o Pepsi, acum câteva săptămâni, pentru că au călărit un trend și au speculat (prost) o mișcare. Worlds Apart e un experiment social care emoționează, educă și te lasă cu întrebări (și poftă de bere). Partea practică, de lucrat împreună fizic și de CONSTRUIT ceva mi s-a părut esențială în sudarea perechilor.

Mi-a plăcut execuția grozav de tare, m-am regăsit și-n cauzele în care credeau personajele: sunt feministă (cred că trebuie să încep să clarific cum văd eu feminismul), îmi pasă de mediu și sunt pro-LGBT (am cunoscut la Londra, în cadrul conferinței TRUST, o femeie trans care încheiase procesul de transformare în bărbat și omul respectiv m-a umplut de căldură și energie) și m-a uns pe suflet să văd că SE POATE COMUNICA cu oameni cu păreri la extrema celaltă.

Faith in Humanity, restored. Bine, Heineken! Mă găsești pe mail, Facebook, Instagram, Snapchat…

Ce mai cauta lumea:

  • annemarie chelariu
  • copi de 13 ani fut o fata de 13 ani
  • cum se fac senvici maker

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *