Moldoveancă sucită. Cu nuanţe.

Prima oară concurent la Webstock!

Posted by on 11 September 2014 in De zi cu zi, Vlog-ul de Marți | 2 comments

Prima oară concurent la Webstock!

Salutare, dragilor! Azi sunt mai pisicoasă ca de obicei, de câte ori v-am zis dragilor de când am blogul ăsta, ah?

Am o tonus bun și-o stare și mai bună pentru că s-au afișat nominalizările pentru premiile Webstock și anul acesta avem trei proiecte în competiție. Ce senzație mișto!

webstock1

În categoria Visual am fost nominalizați cu videoclipul Happy în Cetatea Alba Iulia, care a adunat peste 111.000 de vizualizări și 2.000 de YouTube likes. A fost al doilea clip de acest gen din România, după București. Felicitările merg către Romulus Oprișcan, în primul rând. Felicitări, prietene! Eu și Andrei am fost asistenți de platou (și actori/dansatori, după cum o să-mi recunoașteți moaca).

Concurentul principal, în opinia mea, e proiectul fetelor cu Dume de Mestecat, dar mi-a plăcut vizualul site-ului CreARTiv3. Să vizionăm, însă, Happy!

Dacă nu l-ați văzut încă să îmi spuneți cum vi se pare!

webstock2

În categoria Videoblogging (categorie de a cărei existență mă bucur!) a fost nominalizat și Vlog-ul de Marți, vlogulețul meu moldovenesc! Nu pot concura la capitolul vizibilitate cu Doza de Hash sau cu Zmenta, dar mă bucură enorm nominalizarea. Mă responzabilizează. Îmi dă curaj. Mai spală din temeri, neliniște și întrebări fără răspuns.

webstock3

În categoria Bloggers Projects lupta e și mai grea, nominalizările sunt și mai multe, dar avem deja satisfacția lucrului bine făcut, eu și Andrei. Am avut cei mai frumoși, creativi și interesanți Instagrammeri în Cetatea Alba Iulia, a fost primul eveniment pe care l-am organizat vreodată și e ieșit excelent în ceea ce privește rezultatele și, ce-i cel mai important, ne-am împrietenit și inspirat unii pe ceilalți.

Acum, “tehnic”, despre Marea Unire a Instagrammerilor:

– Scopul proiectului a fost de promovare a Cetății Alba Iulia către un public străin, cu ajutorul rețelei Instagram. Cei 15 invitați au fost din Statele Unite, București, Cluj Napoca, Sibiu și Alba Iulia, aleși în funcție de influența pe această rețea socială.

– Target-ul inițial de 19.000 de likes estimate a fost depășit de aproape cinci ori (86.542 likes pe 5 iulie, la ultima monitorizare), pentru cele 363 de fotografii urcate pe hashtag-urile #CetateaAlbaIulia și #AlbaIuliaCitadel.

Mulțumim partenerilor noștri (Primăria Alba Iulia, Hotel Medieval pentru cazare, La Maison de Caroline, Framm`s pentru spațiul de expoziție, Vertical Graphic pentru orice înseamnă material printat, George Andone pentru design, simpaticul Robi de la Alba Sport Vision pentru minunatele biciclete colorate cu care ne-am plimbat prin șanțurile Cetății și super-invitaților noștri, de care ne e dor!

Acum pot pune liniștită și widget-ul CONCURENT în sidebar. Ne vedem la București în două săptămâni!

(insert degete încrucișate!)

2 Comments

Join the conversation and post a comment.

  1. Luci Florescu

    Merita si vloguletul tau moldovenesc mai multa atentie! :)

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *