Moldoveancă sucită. Cu nuanţe.

Campanii pe YouTube: Vlogger la volan

Posted by on 26 February 2016 in De zi cu zi | 0 comments

Campanii pe YouTube: Vlogger la volan

Direct Line e o companie de asigurări auto care l-a recrutat pe Alfie Deyes (PointlessBlog, prietenului celebrei Zoella) să fie ambasador de brand pentru tinerii cu vârste între 17-19 ani. Cu toate că pare o felie mică de targetat (doar 1.5% din populația din UK care deține permis de conducere), tinerii din segmentul ăsta sunt responsabili de un procent mare – 12% – de accidente fatale și serioase.

alf

Alfie încă nu are permis, iar fanii i-au pus ștampila rapid: Alfie can`t drive.

Provocarea brand-ului pentru vlogger e să învețe să conducă în siguranță în cinci zile și apoi să dea testul pentru permis. Compania va instala în mașina lui Alfie un dispozitiv care, timp de un an, va monitoriza fiecare drum pe care vloggerul îl face cu mașina și îi va da sugestii cu privire la cum să ia curbele, cum să ajusteze viteza, cum și unde să accelereze. Vloggerul va face update-uri constante despre progresul la șofat, pe canalul său de YouTube, iar Direct Line va urca noutăți despre aventurile lui Alfie pe canalul propriu.

“He is an excellent role model for young people who can inject a sense of fun into our campaign whilst assisting us in our ultimate goal of helping Britons to be better drivers.” Wendy Pearson, Marketing Direct Line.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *