Moldoveancă sucită. Cu nuanţe.

Avis chiar se străduieşte mai mult

Posted by on 14 August 2013 in De zi cu zi | 1 comment

Avis chiar se străduieşte mai mult

La sfârşitul lui iulie am fost la Cluj, la aeroport, să aştept pe cineva. Era trecut de miezul nopţii (cu tot cu întârzierea liniilor low cost – Lufthansa ajunsese cu câteva minute mai devreme) şi mi-au fugit ochii la cele două birouri de închirieri de maşini: Hertz şi Avis.

Automat mi-am amintit şi că-n facultate ni s-a tot dat exemplul cu Avis tries harder (şi cum, în 1960, Hertz băga câte cinci dolari în advertising, pe când Avis doar unul, deci impactul ar fi trebuit să fie de cinci ori mai mare ca Avis să-şi surclaseze principalul competitor).

Şi mi-a plăcut ce-am văzut:

Avis tries harder

În biroul Avis era lumină, uşa deschisă, un funcţionar era gata să te ajute cu ce aveai nevoie. La Hertz era închis.

Ei, bine, Avis really tries harder :)

Dacă aţi absolvit Comunicare, Relaţii Publice, Marketing or alte facultăţi de profil şi vreţi să vă reamintiţi povestea, studiul de caz e aici.

Later update: mi se şopteşte în cască (mulţam, Mihai!) că avem şi noi o adaptare

banner emag

One Comment

Join the conversation and post a comment.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Anne-Marie