Moldoveancă sucită. Cu nuanţe.

Bloggerii sunt studii de caz la Harvard

Posted by on 25 February 2015 in De zi cu zi | 0 comments

Bloggerii sunt studii de caz la Harvard

Chiara Ferragni este cel mai bine plătit blogger la ora actuală, iar proiectul ei, The Blonde Salad, început în 2009, aduce un profit de până la 8 milioane de dolari pe an. Când ai 6 milioane de accesări lunar pe blog, peste 1 milion de fani pe Facebook, peste 3 milioane de followers pe Instagram…

Fashionista a fost printre primele conturi de Instagram pe care le-am urmărit de când am descoperit rețeaua.

Anul acesta, Chiara a lipsit de la New York Fashion Week, pentru că ține un curs de luxury marketing la Harvard, punându-și propriul business sub lupă. Studiul de caz costă 14 dolari și poate fi downloadat în format pdf.

Unul din sfaturile importante pe care le dă fashion-antreprenoarea de 27 de ani este: nu te vinde ieftin/aiurea și încearcă să menții integritatea brandului pe care-l crești.

“We were young students and it was not easy for us to say ‘no’ to such proposals with high financial reward. But, we decided to stay away because we knew that if we wanted to work in fashion, we could not sell Chiara as a showgirl.” Instead, the duo waited for the buzz to build organically, and eventually high-end brands, like Dior, began to notice the blog’s influence.

 De aceea e important să nu vinzi link-uri cu trei lei, să scrii articole pe șase euro sau advertoriale pentru saloane erotice, gambling sau produse cosmetice în care nu crezi sau pe care nu le-ai testat pe pielea ta. N-o să ajungi să faci milioane de euro, dar o să poți participa la evenimente fără ca lumea să ridice o sprânceană când te vede.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Anne-Marie