Moldoveancă sucită. Cu nuanţe.

Nu te cumpără? Sperie-i!

Posted by on 7 November 2013 in De zi cu zi | 6 comments

Nu te cumpără? Sperie-i!

Dacă ieri am scris despre teleshopping, azi rămânem tot la… cumpărături.

Niște oameni un pic plecați au găsit modalitatea prin care produsul clienților pe care îi reprezintă să rămână întipărit pe retina, pe neocortexul și pe trecutul bieților potențiali cumpărători: îi sperie de se ușurează pe ei. Cică nu mai dau rezultate campaniile obișnuite (un blogger, un paid post, un flashmob, un TV, alea, alea), trebuie să zgudui oamenii, la propriu. Că frica produce adrenalină, iar eliberarea ei e strâns legată de memorie.

Agenția se numește John St. (din Toronto), practica lor traumatizantă poartă numele de ExFEARiential. Eu zic că tipii ăștia fac glume proaste, #darceștiueu? Au avut procese, au ordine de restricție, dar cică și 15% creștere a brand awareness-ului.

Să vezi ce ingheigimănt le dau eu peste cap dacă intră-n toiul nopții și mă ridică din pat! Păi să nu pot eu să-mi beau liniștită apa minerală?!

6 Comments

Join the conversation and post a comment.

  1. tunaru

    Anne, nu am facut niciun research, dar nu ti se pare nimic ciudat si fake la video-ul asta? :)

  2. Havrince Daniel

    Si facebook a avut un proces de cateva milioane de dolari la inceput, insa avand in vedere bugetul de acum e ca si cum este egal cu zero un astfel de proces.
    Referitor la exfear , ar fi ceva buna daca ai putea convinge pe cineva sa cumpere ceva folositor, ceva de care are nevoie insa persoana in cauza e nehotarat, insa daca e vorba de ceva care nu are nici o legatura cu preferintele clientului atunci da, e total inutil…

  3. Gabriel Ursan

    Și eu am fost tentat să zic că e ceva fake la mijloc, mai ales când am văzut treaba aia cu răpitul copilului. Dar m-am mai documentat și se pare că nebunii ăștia simpatici și creativi le cam fac pe bune :).

    • andrei

      Sunt convis ca nebunii, cretinii si creativi aia nu au copii. Si nici tu nu cred sa ai de poti crede ca sunt simpatici.
      Am vazut ceva reclame ok ale lor la bere, cele cu sala de cinema plina de bikeri si cea cu sala de poker clandestina, dar de la alea la chestia cu copilul e un drum pe care un creativ cu creier nu trebuia sa-l parcurga.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tu le-ai mai bea berea dacă te sperie? | Blog de Bere - […] a scris azi un articol despre o agenţie de publicitate care cică a făcut nişte studii care spun că…

Leave a Comment

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Anne-Marie