Moldoveancă sucită. Cu nuanţe.

Daily Vlogging + cifre de la Untold Festival Cluj Napoca

Posted by on 5 August 2015 in De zi cu zi | 3 comments

Daily Vlogging + cifre de la Untold Festival Cluj Napoca

În cele patru zile de festival am filmat. Am mers, am dansat, am filmat și-am mai mers și-am mai dansat un pic :) Aveam ce filma, 182.305,37 m pătrați am bătut (fără camping, Ștrand și Piața Unirii), în ultimele două zone nici nu am apucat să ajung (The Citadel și The Pool).

Sună a clișeu tare, dar chiar a fost o experiență incredibilă – dacă o zice și Guetta! DJ-ul are un pic mai multe views ca un clip pe Vlog-ul de Marți, dar e OK!

Untold Festival was Unreal !50.000 people !Multumesc Romania

Posted by David Guetta on Tuesday, August 4, 2015

Nu aveam așteptări mai deloc, speram doar să mă simt bine și să ies din rutină, dar am respectat de la început că organizatorii au riscat și au avut curaj să muște o felie atât de mare. The bit and chew more than they bit!

170 de artiști, headlineri pe care nu credeam eu c-o să-i văd vreodată în viața asta, peste 88 de ore de muzică și entertainment impecabil și peste 60.000 de suflete bucuroase pe zi. Vârfuri de audiență în premieră pe URSUS UNTOLD Arena pentru prestațiile headlinerilor Armin van Buuren și David Guetta.

sursa: FB Untold Festival

sursa foto: FB Untold Festival

Peste 30.000 de downloaduri pentru aplicația UNTOLD, care s-a lansat doar cu câteva zile înainte de începerea festivalului, aproape 500.000 de unici pe site, pe perioada festivalului, turiști din Mexic, Noua Zeelandă, Japonia, Coreea de Sud, SUA și Canada, Olanda, Polonia, Marea Britanie, Franța, Germania, Ungaria, Cehia, Spania.

Am vorbit un pic cu PR-ul festivalului, Ștefana Giurgiu, pentru că am fost curioasă, în primul rând, cum se simt după ce au satisfacția lucrului bine făcut:

Multumiți, nedormiți dar energici. Untold a fost timp de 7 luni o nebunie extrem de frumoasă, intangibilă și ireală, până zilele trecute când s-a dezlănțuit totul. Feelingul din cadrul festivalului, artiștii, concertele, efectele speciale și reacțiile apărute în social media ne-au ținut de foame și de somn pentru 4 zile. Greu de imaginat că te poți reîncărca atât de ușor prin energia emanată de comunicarea dintre artiști și public. La nivel organizatoric, ne-am luat notițe și ne-am învățat lecțiile acolo unde a fost cazul. Sperăm că cel puțin 99% din festivalieri au avut o experiență frumoasă :)

Cât a durat montarea scenei și demontarea ei? A arătat impecabil!

8 zile a durat montajul scenei. Și 2 zile demontarea ei. Peste 100 de specialisti – ingineri de sunet, efecte speciale, designeri, arhitecti, au pus umarul la main stage. Am adus specilisti de sunet din afara. În echipa de producție de la scena principală am avut alături de noi specialiști care lucrează cu Armin van Buuren, Tiesto și Hardwell,de acolo si sunetul mult apreciat.

Ce te-a “durut” cel mai mult? Că tot vorbeam de lecții învățate.

N-as zice ca m-a durut ceva anume. Lectia invatata vine de la constatarea faptului ca niciodata nu poti sa prevezi anumite reactii. oricat de multe strategii si planuri de bataie ti-ai face și cred ca frumusetea echipei din care am facut parte a fost data de rapiditatea reactiei. Și a faptului ca suntem niste problem solveri.

Revin cu date de reach național, atunci când le am.

 

3 Comments

Join the conversation and post a comment.

  1. Oltea

    nu există cuvântul ”festivalier” ca și substantiv comun, ci doar ca adjectiv. asta înseamnă că se poate spune ”agendă festivalieră”, de exemplu, dar nu ”99% din festivalieri”. un PR ar trebui să cunoască limba română înainte de toate. numa’ zic.

  2. marketingdirect.biz

    N-a fost rău, aș mai putea suporta așa ceva… :D

Leave a Comment

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Anne-Marie