
La minutul 3:30, când s-a făcut reveal-ul, reacţia mea a fost să mă aşez mai bine-n fund şi să exclam: are you fucking kidding me?! Vreau să văd şi la noi cum tinerii regizori se folosesc de youtuberi, influenţa lor şi excelenta comunicare şi cunoaştere a audienţei. Mă bucură că s-au mărit bugetele de promovare pentru filmele româneşti, poate se include şi partea de YouTube în cea de online.
Doamne Iisuse Hristoase, iartă-mi toţi haterii de pe Vlog-ul de Marţi şi dă-mi şi mie colaborări de genul ăsta, oameni deschişi la minte, ultra-progresişti, cum zice un clasic.
Cititori ai acestui blog, AŞA se promovează un film cu ajutorul unui youtuber:
PS: am urmărit What If înainte să văd clipul ăsta, acum câteva luni. A fost light, dar nu slab.
One Comment
Join the conversation and post a comment.
Super tare! Habar n-aveam de film, însă colaborarea este interesantă.